2018. január 11., csütörtök

A kis vékonyka zöld Fűszál, azaz Pullip

Volt ugye a tanakodásom, hogy Tangkou vagy Pullip? Első ránézésre eléggé hasonló a két baba, de persze, sokmindenben különböznek is. Most visszakerestem, és még tavaly júniusban írtam erről, itt:
http://tristendolls.blogspot.hu/2017/06/ki-kovetkezo.html

Csak a blogírás maradt el, a baba azóta megérkezett :) végülis persze, a Pullip mellett döntöttem. Sőt, az a helyzet, hogy azóta már egy barátnője is lett, majd őt is megmutatom.
Következzen akkor az első :
Pullip egyeske  egy nagyon kedves cseh hölgytől költözött hozzánk, még a nyáron.

Itt az arca még készülőben, éppen szárad.


 A fejecske hátulján látszanak a szemet oldalra mozgató, meg a lecsukó pöckök.
 Ezzel a hosszú, barna hajjal érkezett.Ruhában, persze :) de azt nem fotóztam.
 Átöltözve, egy Fűszálhoz illően, zöld felsőbe, amit neki varrtam, még amíg úton volt hazafelé.Picit hosszú lett az ujja, de a modell nélkül szerintem jó lett :) Ez a haj BJD 9-10 méret, kis göndörke fekete.
 El is fáradt estére, így aludt. Cipőben!! De megbocsátjuk neki ez egyszer 😀

 Itt pedig egy másik hajjal, csibészkésen :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése