2018. január 11., csütörtök

Pullip Purezza

Itt pedig következzen a másik Pullip baba bemutatása.
Ő egy  Fall Purezza baba, csodaszép, selymes barna hajjal, barna szemecskékkel. Limitált kiadás volt 1200 db készült csak, 2006. februárban. Jó sokat vergődtem rajta, hogy megvegyem-e, de nem bántam meg! Mert élőben sokkal szebb és cukibb, mint a képeken volt.
Nem készítettem róla dobozos képeket, meg a kis mindenféle kiegészítőiről sem, így netes képen mutatom meg, milyen eredetileg. Van neki kis szőrmellénykéje is még, meg fényképezőgépe (igazi japán turista 😀) kézitáskája, és, ami a legjobb, ásványvizes flakonja is! Szép elegáns állványa,meg egy certifikatja, amin a sorszáma van többek között.A ruha valami finom selyem anyagból van, csodásan kidolgozott. Alatta fekete bársony garbó, és leggings. A hajában bordó bársony hajdísz, nyakában kis nyaklánc van.



A Pullip babákat az évek során 4 különböző típusú testtel hozták forgalomba, Purezzáé 3-as típusú. Természetesen mindene szuperül mozog, de mégis, miután olvastam, hogy sokan cserélik le ezeket a testeket másmilyenre, én is elkezdtem gondolkodni egy testcserén. Mert a karja valahogy nem igazán tetszett.Az alany a Made to move Barbie baba lett. Ezen a képen is látni, hogy valahogy nem jók a karok.Rövid vagy mi. Azzal együtt is, hogy nem várunk igazi arányokat egy eleve nagyfejű babától.
A képen még látni egy legcukibb pirinyó sárga bőr bakancsot, majd csinálok képet még róla, mert megéri!
Barbie a wellnessben, nem kicsit forró vízben áztatja a fejét.

Óvatosan kell levenni a fejet, hogy a nyakon levő kampós darab nehogy eltörjön.
-Te leszel a testem? Kicsit megnövök, de nem baj.
Mivel a Pullip test nyakrésze egyenes, így le kell vágni róla a kampós nyúlványt.
Pullip babáknak ragasztva van a parókájuk, ezt le kellett választani a fejről, szerencsére csak egy vékony csíkban volt ragasztós.

Horror fokozódott, nekiestem a csavarhúzóval:

Szem mechanika is jól látszik itt. Kellett némi csiszolás, illesztés, próbálgatás, mire jó lett.
A szín nem egyezik, mivel ez sajnos nem a legvilágosabb MTM Barbie, de ez csak így ruha nélkül ennyire feltűnő.
És tádáááám! Készen is vagyok! Az asztalon "némi" karácsonyi kupleráj, ne azt nézzétek 😀


A műtét nem volt egészen gyors és egyszerű, de az eredmény tökéletes! Fantasztikusan mozgékony és természetesen pózoltatható baba, akire még a Barbie ruhák is illenek!
                                                              Akár mehet is jógázni!








1 megjegyzés:

  1. Az Aliexpressen lehet venni sok ízületes , világos bőrű babatestet , én is vettem egy Momokonak , nekem pasztellel át kellett festeni sötétebbre, és még a kéz és lábfej is kivehető könnyen az öltöztetésnél.Jó minőségű.Jó arányú.Ha érdekel megírom , honnan van .
    http://babasikk.blogspot.hu/2017/01/kincs.html

    Pullip fejet is árulnak az Ebay-n , igaz a szemet úgy kell rögzíteni mint a BJD-knek , de szerintem megéri.
    https://www.ebay.com/itm/AngelGate-Nude-OOAK-Girl-Head-only-20pcs-limited/112760318746
    Összerakhatod a saját Pullipodat

    VálaszTörlés